Політтехнологам не шкода 9 мільйонів долларів США на рекламу американського сала в Україні
- 03.02.2009 15:21
У московському метро з'явилися рекламні плакати із зображенням консервних банок з написом "Американське сало", пише газета "Комерсант". За даними видання, творцем цієї реклами є рух "Воїни креативу", об'єднуюче політтехнологів і піарників.
В русі відзначають, що проект був створений для того, щоб викликати в населення України недовольство США і зв'язати американську експансію в традиційні для України галузі з президентом Віктором Ющенко.Координатор руху Михайло Ковальов заявив "Комерсантові", що проект "Американське сало" присвячений майбутнім на Україні в 2010 році президентським виборам.
За його словами, демократичний процес, що почався в країні, виявився блефом. По словах Ковальова, найближчим часом на Україні стартує аналогічна кампанія з бюджетом в 9 мільйонів доларів.
Джерело: lenta.ru
Коментарі (0)
Другие новости:
Нічна атака на Київ: кількість постраждалих зростає після удару балістичними ракетами
У ніч проти 25 жовтня російські війська знову здійснили масовану атаку на Київ
- 25.10.2025 12:04
Чому спецодяг на замовлення — це інвестиція, а не витрата
Замовляючи спецодяг індивідуально, підприємства часто
- 25.10.2025 10:26
Індія готується майже повністю припинити імпорт російської нафти через санкції США
Керівники індійських компаній заявили, що нові
- 23.10.2025 09:19
Київ під нічною атакою: пошкоджені житлові будинки, дитсадок і бізнес-центр
За офіційною інформацією, яку оприлюднили мер Києва Віталій Кличко, голова
- 23.10.2025 09:15
- 19.10.2025 16:33
.jpg)
Трамп доручив ICE депортувати сотні тисяч нелегалів до кінця 2025 року