В Чернівцях вводиться електронне візування документів
- 19.05.2015 10:04
З метою створення системи електронного урядування міській раді запроваджують електронне візування документів. Вже з липня розпорядження міського голови візуватимуть в електронному вигляді.
Окрім того, до кінця червня ще на 18 робочих місцях у міській раді буде інстальовано програмний комплекс системи електронного документообігу «Megapolis» і 25 посадовців міської ради пройдуть навчання щодо використання цієї системи.
Таким чином розпочато третій етап впровадження електронного документообігу у міській раді.
Довідково:
На першому етапі запровадження електронного документообігу у міській раді було розпочато реєстрацію документів у підрозділах, які відповідають за діловодство та контроль за виконанням документів. Для оперативного пошуку документів в електронній базі даних започатковано використання штрих-кодування паперових носіїв.
На другому етапі впроваджено систему обміну електронними документами між департаментами, управліннями та відділами міської ради. Для цього розпочато сканування всіх документів на паперових носіях. Максимальне переведення інформаційних носіїв у електронний вигляд забезпечує зручну їх архівацію, класифікацію та оперативний пошук.
Третій етап передбачає здійснювати в електронному форматі підготовку проектів документів міської ради, використання для цього посадовцями електронного цифрового підпису.
Запровадження електронного документообігу є обов’язковою умовою для переходу до електронного урядування містом.
Коментарі (0)
Другие новости:

- 23.04.2025 14:20

- 23.04.2025 14:17

- 21.04.2025 15:32

- 21.04.2025 13:30

- 21.04.2025 11:28

- 18.04.2025 19:47
- 18.04.2025 13:46

- 16.04.2025 21:43