Чернівчани користуються сервісо ДФС Пульс
- 11.11.2014 12:36
Так, за деcять місяців 2014 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» з Чернівецького регіону надійшло 41 звернення. Про це повідомили у Головному управлінні ДФС області.
В загальному по Україні на сервіс «Пульс» з податкової тематики надійшло 3889 звернень, від буковинців таких звернень було тільки 0,2 відсотки. Що стосується діяльності митниці, то по Україні загалом надійшло 1203 звернень по Чернівецькій області цей відсоток становить - 2,6.
Усі дзвінки на «Пульс» опрацьовуються у максимально короткі строки. Не більше як протягом трьох діб з часу звернення громадяни можуть розраховувати на зворотній зв`язок – інформацію про перевірку викладених фактів та, при потребі, заходи реагування.
Найактуальніші питання, з якими звертались жителі регіону на сервіс «Пульс», стосувались організації роботи територіальних органів Головного управління ДФС, зокрема, подання звітності в електронному вигляді, звітності з ЄСВ та інформування про ухилення від сплати податків. Щодо діяльності митниці, то злободенними являються звернення про затримку митного оформлення та порушення митних правил.
Нагадаємо, сервіс «Пульс» гаряча телефонна лінія - (044)284-00-07. За цим номером громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово.
Прес-служба Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Коментарі (0)
Другие новости:

- 18.04.2025 12:01

- 08.04.2025 17:07

- 07.04.2025 15:47
- 01.04.2025 16:49

- 01.04.2025 11:37
- 30.03.2025 13:09
- 29.03.2025 09:04

- 28.03.2025 17:49
- 26.03.2025 10:06