Олімпійський чемпіон Олександр Усик став героєм 3D-ролика
- 19.03.2013 09:00
Слідом за першим українським 3D-фільмом з'явився і перший в Україні рекламний ролик з використанням 3D-ефектів. Цю можливість впровадила в свій рекламний ролик МТС.
Знімальна група розпочала свою роботу ще в лютому - в павільйоні однієї зі столичних кіностудій. Оскільки робота над цим продуктом тривала досить довго, і візуальний ряд з подібними ефектами - новинка для України, процес був оповитий атмосферою таємності. Втім, для журналістів творці ролика зробили виняток і дали можливість подивитися, як відбувалося це таємничі дійство.
Декорації на знімальному майданчику були схожі на інтер'єр космічного корабля: ряди сірих колон з червоними вогнями. На цьому тлі свою роль відпрацьовував головний герой історії - на екрані його втілив знаменитий боксер, олімпійський чемпіон 2012 р. Олександр Усик.
Спортсмен постав у досить войовничому опорядженні - високі черевики, зручна футболка, напульсники. Власне зйомки проходили кілька днів і були пов'язані з чималими фізичними навантаженнями: у кожному з дублів головному герою доводилося робити високі стрибки й підскоки...
Директор з маркетингу МТС Святослав Горбань пообіцяв, що підсумком роботи стане цікава і вельми актуальна історія.
- Олександр Усик є дуже органічним у цій ролі й у тій історії, про яку знімається ролик, - сказав він. - Крім того, він герой, який найкраще сприймається аудиторією. Плюс Олександр Усик - наша національна гордість. Тобто, в ньому є все, що нам потрібно.
Сам же 3D-ролик, за словами С.Горбаня, втілює нову, об'ємну пропозицію МТС ˗ 3D-Нуль.
До слова, своєрідним гарантом якості виступив і австрійський режисер Марко Калантарі, в якого за плечима вже є досвід роботи з 3D-технологіями.
- Ми практично завжди працюємо з іноземними режисерами, - говорить С. Горбань. - Але в даному випадку ми не прив'язувалися до місця його народження, а до якостей, які нам необхідні. - Сюжет ролика дуже цікавий, - продовжив С. Горбань - Він передає нашу нову пропозицію до 20-річчя мобільного зв'язку в Україні - 3D Нуль. «Об'ємність» пропозиції в тому, що абоненти зможуть користуватися за нульовим тарифом одразу трьома найпопулярнішими мобільними послугами: дзвінками, SMS, мобільним Інтернетом...
Яка вийшла картинка, що зробить у ролику герой Олександра Усика, і якими є вигоди 3D Нуля - може дізнатися кожен: перший вітчизняний 3D-ролик українські глядачі вже можуть побачити в кінотеатрах.
Джерело - «Комсомольская правда. В Україні»
Коментарі (0)
Другие новости:

- 06.03.2025 11:11
- 06.03.2025 10:54
- 06.03.2025 09:07

- 06.03.2025 09:00

- 05.03.2025 15:52

- 05.03.2025 15:41

- 04.03.2025 17:18

- 03.03.2025 20:56

- 03.03.2025 15:37
- 01.03.2025 17:08