У Польщі опублікована доповідь про загибель Качиньського
- 29.07.2011 12:32
Уряд Польщі 29 липня опублікувало остаточний звіт у зв'язку з розслідуванням катастрофи Ту-154 президента Леха Качинського під Смоленськом 10 квітня 2010 року. Текст документа розміщений на сайті Міністерства внутрішніх справ республіки.
Як наголошується в супровідному прес-реліз, в завдання Комісії державної авіації Польщі, яка займалася розслідуванням авіакатастрофи, входило встановлення обставин і причин інциденту, також надання рекомендацій, які повинні попередити подібні катастрофи в майбутньому. Думки про вину і відповідальність за авіакатастрофу в звіті не міститься.
В той же час, у висновках комісії вказуються недоліки і порушення, допущені польською і російською сторонами на різних етапах польоту. Зокрема, наголошується, що програма підготовки урядових пілотів у Польщі не відповідає сучасним вимогам.
У доповіді наголошується, що до моменту вильоту президентський літак пройшов необхідну техобслуговування. Також експерти прийшли до висновку, що система освітлення на аеродромі "Смоленськ-Північний" працювала незадовільно. Крім того, висота дерев, що росли в районі взлетно-посадкової смуги, перевищував допустимі норми.
При цьому експерти вважають, що схеми заходження на посадку на аеродромі, "незважаючи на численні недоліки", дозволяли безпечно посадити літак. В той же час, говориться в документі, аеродрому "Смоленськ-Північний" не був готовий до прийому повітряних суден із забезпеченням безпеки виконання повітряних операцій .
Жертвами авіакатастрофи президентського Ту ту-154 під Смоленськом, поряд з президентом і його дружиною, стали ще 94 людини, включаючи багатьох представників польського керівництва.
Російська сторона стверджувала, що до катастрофи літака призвела помилка пілотів. Зокрема, у звіті, опублікованому в січні 2011 року Міждержавний авіаційний комітет (МАК), вказувалося, що причиною аварії стали дії екіпажу, який в складних метеорологічних умовах прийняв рішення не йти на запасний аеродром.
Стан аеродрому призначення і підготовку працівників наземних служб експерти МАК не визнали факторами, що призвели до катастрофи. При цьому в Польщі довгий час зазначалося, що причиною аварії Ту-154 могла стати незадовільна робота диспетчерів аеродрому.
Коментарі (0)
Другие новости:

- 18.04.2025 12:01

- 08.04.2025 17:07

- 07.04.2025 15:47
- 01.04.2025 16:49

- 01.04.2025 11:37
- 30.03.2025 13:09
- 29.03.2025 09:04

- 28.03.2025 17:49
- 26.03.2025 10:06