Що таке розвал-сходження? Як часто треба проходити?
- 21.09.2010 10:36У нашому автосервісі СКІФ ви можете швидко і якісно провести регулювання кутів установки коліс (развл-сходження) Кут Кастро, на сучасному, комп'ютерному стенді з оновленою базою автомобілів до 2009 року випуску, практично всіх марок.
Регулювання розвал-сходження здійснюється за умови нормального стану регулювальних вузлів (усі відкручуються), хорошого стану підвіски (без люфтів), колеса отбалансовани. Адреса: м. Чернівці, вул. Хотинська, 5, Тел. для довідок: (80372) 52 98 09, (8 050) 537 55 15. Наша перевага - наближеність до Ваших шляхів!
Що таке розвал-сходження?
Слова розвал і сходження завжди згадуються разом, але по факту мають різний зміст. Вони позначають операції з регулювання та настроювання підвіски автомобіля, суть яких полягає в установці правильних кутів осей керованих коліс машини.
Якщо подивитися спереду на автомобіль, на якому були виставлені кути розвалу, то колеса на передній осі, будуть відхилені назовні на кут до 2 градусів від вертикалі. Якщо поставити колеса паралельно, то кермо буде повертати значно складніше. Цей ефект добре помітний на машинах без підсилювача керма. Кути розвалу для правого і лівого колеса повинні бути як можна ближче за значенням, інакше автомобіль буде відводити убік при русі.
Сходження - це те ж саме, тільки якщо дивитися зверху. Передні колеса автомобіля, який побував на стенді схід-розвалу, будуть дивитися передніми крайками всередину.
Це й називається збіжністю коліс. Плюс до цього вимірюється ще декілька параметрів положення колеса і осей автомобіля.
Чому так важливо виконувати регулювання розвал-сходження коліс?
По-перше, щоб поліпшити курсову стійкість, щоб машину не виводила в бік (відпустіть кермо на рівній дорозі і ви зрозумієте про що мова). По-друге, для більш легкого керування машиною, збільшення маневреності, зменшення схильності до заметів. І, по-третє, щоб автомобіль «не жер гуму».
Підтримуючи налаштування, зазначені заводом-виробником, ви робите свою машину безпечніше і зручніше в управлінні. Слабка або неточна реакція на рух керма, туге управління можуть бути викликані розцентровки. Належним чином відрегульований схід-розвал може заощадити ваші гроші! Розцентровки значно посилює знос покришок, збільшує витрату палива і надзвичайно прискорює знос інших вузлів підвіски. Приміром, якщо кути встановлені неправильно, то за місяць можна «вбити» абсолютно нову гуму, тому що із-за тертя вона буде сильно стиратися в одному місці.
Періодичність регулювання сходження-розвалу:
Зазвичай для вітчизняних машин інтервал складає 10 000-15 000 км, для іномарок до 30 000 км. Регулювання сходження-розвалу як частина звичайного щорічного техобслуговування значно подовжує термін служби гуми і деталей підвіски, зберігаючи ваші гроші!
Позаплановий схід-розвал варто зробити:
· Якщо ви «піймали» на дорозі велику яму і зам'яли колісний диск
· Після ремонту ходової частини (наприклад, заміни наконечників кермових тяг, важелів підвіски, сайлент-блоків)
· При зміні кліренсу машини (наприклад, встановлення вставок, укорочених пружин)
· Якщо машину стало уводить в бік
· При сильному зносі щодо нової гуми
· Коли кермо погано повертається в потрібне положення при виході з поворотів (коли ви після повороту не викручує його назад у вихідне положення, а просто відпускаєте, і воно саме повинно встати, як треба).
Якщо ви наскочили на бордюр або з силою в'їхали в глибоку вибоїну, слід перевірити схід-розвал, інакше незабаром може виявитися незвичайний знос покришки (знос кромки, діагональний знос, поперечний викривлення) і як наслідок - вам належить передчасно міняти гуму!
Причини проблем в управлінні, таких як нечітка реакція на кермо, відведення керма з прямого напрямки, зміна напрямку руху на нерівній поверхні, визначаються перевіркою схід-розвалу. Встановлення нових шин або заміна зношених деталей підвіски завжди супроводжується регулюванням схід-розвалу, щоб запобігти нові витрати на покришки.
Що ми робимо, коли виконуємо регулювання сходження-розвалу:
· Перевіряємо вузли підвіски на знос.
· Регулюємо кут нахилу осі повороту і розвал коліс, якщо обумовлено виробником.
· Регулюємо сходження.
· Центруем рульове колесо при регулюванні сходження.
При осьовому регулюванню ми робимо все вищезгадане плюс коригуємо кочення задніх коліс під передні.
При регулюванні всіх чотирьох коліс ми робимо все вищезгадане плюс розвал коліс задньої осі та їх сходження по специфікаціям виробника.
Коментарі (1)
Другие новости:
- 29.11.2024 09:02
- 25.11.2024 18:01
- 25.11.2024 17:44
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 07.11.2024 17:56
А розвал -схождение у авто Audi A5?